.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر مسکن باید بداند آجر چه رنگی است!
«امید است که آقای روحانی به شعارهایش تا آخر پایبند باشد و مجلس تمام سعی خود را در این زمینه می کند که همراه آقای روحانی و وزرای دیگر به خصوص وزیر اقتصاد باشد».

 اعضای هیات دولت در نظام جمهوری اسلامی ایران باید دارای چه خصوصیاتی باشند؟ آیا صرف التزام یک فرد به مبانی اسلامی و انقلابی کافی است تا بتواند عهده دار مسئولیت باشد یا حتما باید همزمان دارای ویژگی های کارآمدی هم باشد؟ قطعا پاسخ عقل جمعی به این سوال اینست که باید هم مبانی اسلام و انقلاب اسلامی را قبول داشت هم کارآمد بود.

به گزارش شمال نيوز به نقل از دادنا، یوناتن بت کلیا، عضو کمیسیون عمران،ترجیح داد که با توجه به عضویتش در کمیسیون عمران مجلس به ویژگی های وزیر مسکن و شهرسازی اشاره کرد. وی گفت: آقای روحانی با توجه به روحیه اعتدالگرایی که دارد باید کسی را معرفی کند که از خود وزارتخانه بوده و تخصص این کار را هم داشته باشد، نه فردی که تخصصی در این زمینه نداشته و حتی رنگ یک آجر را هم ندیده است!

وی با اشاره به عملکرد نیکزاد در چهار سال گذشته در وزارت مسکن تصریح کرد: آقای نیکزاد عملکرد خوبی را در کارنامه خود ثبت کرده و باید از زحماتی که در این مسیر کشیده قدردانی کرد، گرچه رییس جمهور کاستی هایی را برای این وزارتخانه به جای گذاشت، اما رییس جمهور منتخب باید سیگنال های خوبی را به وزارتخانه بدهد، زیرا یکی از مهمترین و یا شاید قلب کابینه محسوب می شود.

این نماینده مجلس با بیان ضرورت تفکیک وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت و تردد افراد باید این وزارتخانه به دو بخش تقسیم شود یعنی وزارت راه و شهرسازی و وزارت مسکن؛ به دلیل اینکه کار کردن در این زمینه بسیار مشکل و طاقت فرسا شده است.

وزیر اقتصاد آینده باید اختیار تام داشته باشد

در همین باره عبدالکریم رجبی، عضو کمیسیون اقتصاد نیز درباره ویژگی های وزیر اقتصاد دولت آینده گفت: انتظاری که من به عنوان یک نماینده از آقای روحانی و وزیر اقتصادی که قرار است، وارد کابینه شود این است که باید از افراد فراجناحی و کارآمد استفاده شود، یعنی کسی که با مشکلات معیشتی مردم سروکار داشته و بتواند مردم  را درک کند و حرفی در زمینه حساب و کتاب بزند.

نماینده مینودشت در مجلس تصریح کرد: با توجه به وضعیت معیشتی جامعه و آسیب هایی که در دولت احمدی نژاد به بدنه اقتصاد زده شد، وزیر آینده باید جسارت تصمیم گیری های نهایی و حساس را داشته و بتواند بازار را در دست بگیرد.

این نماینده مجلس افزود: وزیر اقتصاد باید اختیار تام داشته و بتواند تصمیم گیر باشد نه اینکه برای انجام هر کاری با رییس جمهور و یا افراد رییس جمهور گفت و گو و یا مذاکره کند، از آقای روحانی این انتظار را داریم به وزیر اقتصاد اختیار تام بدهد.

وی تاکید کرد: امید است که آقای روحانی به شعارهایش تا آخر پایبند باشد و مجلس تمام سعی خود را در این زمینه می کند که همراه آقای روحانی و وزرای دیگر به خصوص وزیر اقتصاد باشد./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.556 seconds.